Ne, pavučinu uplést nezvládne, ale najít si službu pro tvorbu webu zdarma a něco v ní naklikat, čímž vznikne nový web, není nic složitého a zvládne to i dítě základní školy. Jenže není web jako web, některý je lepší, některý horší, pár jich je na vrcholu ledovce webů, ti mají obvykle dobré webdesignéry, textaře, dobře zvládnuté marketingové části jako je SEO a podobně. Úspěšný web se za určitou cenu peněz dá vytvořit z jakéhokoli webu, chce to jen ty správné nápady prezentované atraktivním způsobem, podpořené placenou reklamou aby se web zviditelnil a získal návštěvnost. Protože návštěvnost je to, o co jde každému, kdo si založí nějaký web.
Chce mít velkou návštěvnost a chce, aby jeho návštěvníci udělali to, za jakým účelem je web založený. Totiž obvykle si koupili nějakou věc či službu. Pokud je návštěvnost webu dost velká, ale zákazníka na něm neudržíte tak dlouho, aby koupil, je Vám to k ničemu. Pokud je návštěvnost malá, nemáte komu nabízet.
Zkrátka je to opravdu umění, vybudovat úspěšný web, bez pomoci specialistů, bez placených reklam a podobně. Bez toho si troufnu říci, nemáte šanci škrtnout a dokážete získat návštěvnost ve výši tak maximálně několika jedinců, kteří ani nebudou Váš web šířit dál. Ať Vás napadne jakékoli téma, zadejte si ho do vyhledavače a podívejte se na to, kolik webů na toto téma již existuje a je před Vámi, pokud s webem začínáte. Ne, nemá Vás to odradit od vlastního webu, ale má Vás to upozornit na konkurenci, které se chcete postavit a od které se můžete ledasčemu přiučit. Před tím, než začnete tvořit vlastní web, je potřeba si ujasnit, za jakým účelem ho chcete mít, zda Vám má být koníčkem, nebo Vám má zajišťovat obživu. A jakým způsobem Vám tu obživu má zajišťovat? Co od webu očekáváte?
Pokud v tom máte již jasno, tak hurá do tvorby, přeji mnoho úspěchů a skvělou návštěvnost Vašeho webu, která bude plnit svůj účel.